Ελαφριές Συνταγές

Πένες με λαχανικά

Μερίδες: 6 Προετοιμασία: 10 λεπτά Μαγείρεμα: 20 λεπτά Θερμίδες ανά μερίδα: 210

δείτε όλες τις συνταγές

Επικοινωνία

Δέσποινα Ζαφειροπούλου
Κλινικός διαιτολόγος- διατροφολόγος
Λ. Αλεξάνδρας 107,
Αμπελόκηποι Τ.Κ. 114 75
(πλησίον μετρό Αμπελοκήπων)
Τηλ. επικοινωνίας: 210 6453996
Κινητό: 697 700 37 62
Email: dzafiropoulou@hotmail.com


Πόσο νερό χρειαζόμαστε;

Η σπουδαιότητα του νερού για τη ζωή είναι καθοριστική. Αρκεί να αναφέρουμε ότι ο άνθρωπος χωρίς τροφή μπορεί να ζήσει έως και μήνες, χωρίς νερό όμως ελάχιστες μόνο μέρες. Γιατί όμως το νερό είναι τόσο σημαντικό στοιχείο για την επιβίωση μας; Το 40-60% του βάρους του ανθρώπου αποτελείται από νερό.

Περισσότερα
Το έξυπνο πιάτο της δίαιτας!

Τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό συγκριτικά με τις θερμίδες που περιέχουν. Αυτό σημαίνει πως έχουν χαμηλή θερμιδική αξία και αποτελούν μια ιδανική επιλογή για να χορτάσουμε, χωρίς πολλές θερμίδες και λιπαρά. Κάθε λαχανικό και κάθε φρούτο έχει διαφορετική περιεκτικότητα σε βιταμίνες και μέταλλα και για το λόγο αυτό είναι καλύτερα να καταναλώνουμε όσο μεγαλύτερη ποικιλία μπορούμε.

Περισσότερα
Παιδική Παχυσαρκία

Η παχυσαρκία αποτελεί μέγιστο παράγοντα κινδύνου όχι μόνο για την υγεία των παιδιών αλλά και για τη μετέπειτα ζωή τους ως ενήλικες. Αποτελεί βασικό παράγοντα ανάπτυξης ασθενειών, όπως καρδιοπάθειες και διαβήτης τύπου 2 ενώ μειώνει το προσδοκώμενο όριο ζωής μέχρι και 13 χρόνια. Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι ...

Περισσότερα
Ταχίνι το ευεργετικό

Το ταχίνι (ή ταχίν στα τούρκικα) είναι ένα αυθεντικό φυσικό προϊόν υψηλής πρωτεϊνικής αξίας το οποίο είναι απαραίτητο τόσο για την υγεία όσο και για τη σωστή διατροφή. Παράγεται από επιλεγμένους σπόρους σουσαμιού, οι οποίοι έχουν ψηθεί και αλεστεί και έτσι δημιουργείται αυτή η ελαιώδης κρέμα. Ποσοστά περιεκτικότητας σε θρεπτικά συστατικά & Οφέλη για την υγεία...

Περισσότερα