Ελαφριές Συνταγές

Μπριζόλες χοιρινές με ψητές πιπεριές

Μερίδες: 4 Προετοιμασία: 10 λεπτά Μαγείρεμα: 30 λεπτά Θερμίδες ανά μερίδα: 290

δείτε όλες τις συνταγές

Επικοινωνία

Δέσποινα Ζαφειροπούλου
Κλινικός διαιτολόγος- διατροφολόγος
Λ. Αλεξάνδρας 107,
Αμπελόκηποι Τ.Κ. 114 75
(πλησίον μετρό Αμπελοκήπων)
Τηλ. επικοινωνίας: 210 6453996
Κινητό: 697 700 37 62
Email: dzafiropoulou@hotmail.com



Γενικές Οδηγίες Διατροφής


  1. Η σαλάτα εποχής δύναται να περιλαμβάνει (σε απεριόριστη ποσότητα) : μαρούλι, λάχανο, χόρτα, κουνουπίδι, μπρόκολο, κολοκύθι, καρότο, αγγούρι, λάχανο Βρυξελλών, σπανάκι, μανιτάρια, πιπεριά πράσινη ή κόκκινη, ντομάτα.
  2. 1 φρούτο εποχής ισοδυναμεί με 1 μήλο=1 αχλάδι=1 πορτοκάλι=2 μανταρίνια=2 ακτινίδια=1/2 μπανάνα=1 ροδάκινο=10 κορόμηλα=2 βερύκοκα=1 φλ.τσαγιού φράουλες ή κεράσια ή ανανά=1 φέτα πεπόνι=2 φέτες καρπούζι=1 ποτήρι χυμός φυσικός.
  3. Πίνετε οπωσδήποτε 10 ποτήρια νερό την ημέρα.
  4. Κάνετε πολλά και μικρά γεύματα.
  5. Τρώτε το τελευταίο σας γεύμα τουλάχιστον 2 ώρες πριν τον ύπνο (όποτε αυτό είναι εφικτό).
  6. Κάνετε την κίνηση τρόπο ζωής ή γυμναστείτε.
  7. Μπορείτε καθημερινά να καταναλώνετε επιπλέον τα εξής: α) σαλάτες χωρίς ξύδι, β) 1 κουτί ζελέ light
  8. Πίνετε ελεύθερα τσάι, καφέ, σόδα, και αεριούχο νερό.Ανώτατο όριο ζάχαρης 2 κουτ. γλ την ημέρα
  9. Τρώτε αργά και σε σταθερές ώρες.
  10. 1 φέτα ψωμί=2 φρυγανιές
  11. Η ποσότητα του αλατιού πρέπει να ειναι περιορισμένη.
  12. Απομακρύνετε όλα τα ορατά λίπη και τις πέτσες από τις ζωικές τροφές.
  13. Επιλέξτε λιπαρά ψάρια που είναι πλούσια σε ω3 και ω6.
  14. Τα κρέατα συνοδεύονται με σαλάτα και όχι τυρί.
  15. Τα όσπρια και τα λαδερά συνοδεύονται με τυρί και σαλάτα.
  16. Το ελαιόλαδο το προσθέτουμε ως εξής: 1 κουταλιά σούπας στο φαγητό(ανά μερίδα) και 1 κουταλιά σούπας(ανά άτομο) στη σαλάτα.ΟΧΙ τσιγάρισμα.
  17. Επιτρέπονται μόνο τυριά με χαμηλά λιπαρά.
  18. Επιθυμητά είναι τα άπαχα κρέατα.
  19. Μυρωδικά και μπαχαρικά ελεύθερα.
  20. Γαλακτοκομικά με 2% λιπαρά.
  21. Ψωμί σίκαλης ή ολικής αλέσεως.

Επιτρεπόμενη ποσότητα κατανάλωσης αλκοόλ: 3-4 ποτήρια κρασιού την εβδομάδα.




Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο  Δέσποινα Ζαφειροπούλου στο 6977003762 / 210-6453996  ή στείλτε
email στο dzafiropoulou@specialdiet.gr